ترازوی هوشمند AZScale

 ترازوی هوشمند “AZScale” ، محصولی است که قابلیت اندازه گیری پارامترهای زیر را دارا می باشد:

  • وزن بدن از 1 کیلوگرم تا 150 کیلوگرم
  • شا خص حجم بدن یا BMI
  • میزان چربی بدن – پایین تنه
  • میزان آب بدن

شرکت AZSense برای پیگیری وضعیت سلامتی، این بار به تولید ترازویی دست زده است که مانند محصول دیگر این شرکت، از قابلیت برقراری ارتباط با نرم‌افزار AZCare بهره می‌برد. این ترازو طراحی کلاسیکی دارد، جنس صفحه‌ی مشکی آن از پلکسی است و وزن اندازه‌گیری‌ شده توسط  LEDهای قرمزرنگی روی صفحه نقش می‌بندد. محدوده‌ی وزن قابل‌اندازه‌گیری این ترازو 1 تا 150 کیلوگرم و دقت اندازه‌گیری آن 0.4% است.

ترازو توسط بلوتوث نسل چهارم به تلفن های همراه وصل می‌شود. برای این کار باید نرم‌افزار AZCare روی گوشی نصب باشد. این نرم‌افزار روی سیستم ‌عامل‌های اندروید 4.3 به بالا قابل ‌نصب است. به کمک این نرم‌افزار می‌توان وزن اندازه‌گیری‌شده را روی صفحه‌ی گوشی مشاهده و ذخیره کرد. این ترازو قابلیت محاسبه‌ی شاخص  BMI(محاسبه‌ی وزن مناسب با توجه به قد فرد) را در داخل اپلیکیشن دارا می باشد. برای این کار باید اولین بار که وارد نرم‌افزار می‌شوید، سن و قد و جنسیت را به آن بدهید تا شاخص BMI را محاسبه کند و با توجه به سن شخص تشخیص دهد که آیا این وزن در محدوده‌ی طبیعی قرار دارد یا خیر. انرژی ترازو از 3 باتری قلمی تأمین می‌شود. توجه داشته باشید برای اندازه‌گیری دقیق وزن، ترازو باید روی سطحی صاف قرار داشته باشد.  AZScale با طراحی مقاوم در برابر ضربه و قابلیت اتصال به گوشی تلفن همراه، نمونه‌ای دیگر از کاربرد تکنولوژی در پیگیری وضعیت سلامتی است.

نحوه عملکرد محصول به این صورت است که فرد ابتدا باید نرم افزار AZCare را بر روی تلفن همراه خود نصب کند و اولین بار که وارد نرم افزار می شود، باید سن، قد و جنسیت خود را وارد کند و سپس بر روی ترازوی هوشمند می ایستد و دستگاه نتیجه وزن، BMI و همین طور میزان چربی و آب بدن او را بر روی اپلیکیشن نشان می دهد.

ابعاد 30×30×4 cm
محدوده وزن اندازه گیری 1 kg ~ 150 kg
دقت اندازه گیری 0.4 %
واحد اندازه گیری کیلوگرم
نمایشگر LED
منبع تغذیه 3 عدد باتری قلمی
سیستم خاموشی خودکار دارد
اندازه گیری شاخص های سلامتی BMI، FFM، BF و TBW
دیگر ویژگی ها قابلیت اتصال به گوشی هوشمند از طریق اپلیکیشن AZCareقابلیت نصب اپلیکیشن روی گوشی های با اندروید 4.3 به بالاقابلیت انتقال اطلاعات به گوشی هوشمنداندازه گیری دقیق وزن (کالیبره شده توسط شرکت بهسا)اندازه گیری ایمن امپدانس بدن برای دستیابی به شاخص های سلامتی
Share on facebook
Facebook
Share on linkedin
LinkedIn
Share on twitter
Twitter
Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp

با ما در تماس باشید

دریافت آخرین به روز رسانی ها و اخبار